Dassler

Plaats reactie
Dassler
Beheerder - 077
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2014, 16:13

Dassler

Bericht door Dassler » 21 nov 2014, 19:51

Ik ben Tom, geboren op 9 mei 1996 (nu dus 18 jaar) en woon in Noord Limburg, tussen Venlo en Nijmegen.
M'n club is VVV, m'n eerste wedstrijd was VVV - HFC Haarlem toen ik 8 was, samen met m'n pa. Sindsdien vaker gegaan en heb nu een seizoenskaart op vak O5. Althans, op dit moment niet, was ontslagen vlak voor het seizoen dus had er geen geld voor, gelukkig wel weer snel werk gevonden dus op losse kaarten dit seizoen en in de winterstop weer halve scc halen.
Ik zit bij de groep Yellow Black Fanatics, onze groep is niet gericht op de casualscene maar gewoon een sfeergroep. We bestaan uit een man of 30-40 waarvan ik en een paar anderen de enige zijn die zich met de casualcultuur bezig houden.
Ben daar nu zo'n 2,5 jaar mee bezig en m'n collectie begint wel een beetje te groeien, hoewel het wel langzaam gaat omdat ik niet heel veel uit te geven heb.
Mijn favoriete merken zijn Stone Island, CP Company en Fred Perry. Trainers Adidas en New Balance.

Ben verder dj, m'n favoriete muziek is hardstyle, hardcore, industrial hardcore, techno, hardtechno, subground, deephouse en drum 'n bass.
Ik volg geen opleiding meer sinds dit jaar en werk nu 3/4 dagen per week in twee supermarkten.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.
Plaats reactie